IK Frej Täby Innebandyklubb
Innebandy

Sportkontoret - Vart sitter vi?
Nya Frejknuten (Grå byggnaden lägst med 9mot9 plan)

Innebandyhallen

På Vikingavallen har vi en stor inomhushall som rymmer två träningsplaner  alternativt en matchplan för Innebandy.

Fotbollsplaner

På Vikingavallen har vi 3 stycken fotbollsplaner:

TIP1 - 11 mot 11 plan med läktare för ca 2000 besökare, uppvärmd vintertid.

TIP2 - 9 mot 9 plan (spelas även liten 9 mot 9 samt två små 7 mot 7 planer här)

TIP3 - 7 mot 7 plan

Hitta till arenan
Parkering finns i anslutning till Vikingavallen i mån av plats utan kostnad för dig som besökare till Vikingavallen/Täby IP. Bussar och andra större fordon hänvisas till den yttre parkeringen av utrymmesskäl. Vi har även ett antal parkeringsplatser avsedda för de med funktionshinder närmast vallen.

Parkering: Vid arenan på Hövdingavägen 1-3, Täby
Parkering: Vid Midgårdsskolan (ca 10 min promenad). Skolhagsvägen 1, Täby

Roslagsbanan: Täby Kyrkby Station
Buss: Hagmovägen
Färdtjänst: Vid arenan på Hövdingavägen 1-3, Täby
För att hitta nästa avgång kommunalt till Vikingavallen/Täby IP besök sl.se och knappa in Täby Kyrkby station.

Postadress:

BOX 6038