IK Frej Täby Innebandyklubb
Innebandy
Nya Frejknuten Café och Sportkontor

Frejknutens Café drivs av föreningarna IK Frej Täby Fotboll och IK Frej Täby Innebandy. De är lagens själva som ansvarar för driften och för det erhåller lagkassan en ersättning. Inköp, lagerhållning och redovisning hanteras av Sportkontoret.

Varje år tilldelas lagen veckor, några lag en vecka och några två veckor beroende på antal medlemmar. Lagen ansvarar sedan för att upprätta ett bemanningsschema. Vissa dagar när det är större verksamhet på Vikingavallen så stöttar föreningen upp med extra personal som Frejdagen och cuper.

Vinsten som genereras går tillbaka till föreningarna och framför allt investeringen som föreningarna har tagit i samband med byggnationen av nya Frejknuten.

Schemat för bemanning av Frejknuten hittar du här